Big Bio billetter (4. kvartal 2024)

Tirsdag d. 1. oktober 2024 kl. 01:00 til tirsdag d. 31. december 2024 kl. 23:00

Tirsdag d. 31. december 2024 kl. 23:00

Big Bio, Enghaven, 7500 Holstebro Big Bio
Enghaven

Big Bio billetter (4. kvartal 2024)

Firma-billetter til BigBio
  • Firmabiografbilletter kr 100,- pr. stk. (værdi op til kr. 125,-). Hvis den normale billetpris er højere end de kr. 125,- kan der blive tale om en mindre egenbetaling.
  • "Guf-billetter" kr. 50,- pr. stk. som består af 1 x lille popcorn (2,5ltr.) + 1 x lille sodavand (0,5ltr.) - normalpris kr. 65,-.
  • Billetterne er gyldige i et år fra købsdatoen (påtrykt billetten).
  • Du modtager billetterne online
Den, der bestiller, skal være medlem af personaleforeningen, og der kan max bestilles 6 billetter ad gangen. Købet kan ikke ophæves og ubrugte billetter refunderes ikke.

VIGTIGT - du skal skrive samme mailadresse på alle billetter du bestiller.

Det er en god ide, at lave en mappe i din mailbox, hvor du gemmer dine elektroniske billetter. Om 3/4 år kan det måske være svært at finde dem igen blandt mange andre mails.

Du modtager én mail pr. billet.
Forvent 2-3 arbejdsdage før du har billetterne i din indbakke.
Afsenderen på mailen er Gavebudet.dk og din billet har form af et gavekort, som du indløser.

NB: da du modtager billetterne elektronisk, er det meget vigtigt, at du tjekker mail-adressen en ekstra gang. Billetter sendt til en forkert mail eller en ikke- eksisterende mail, erstattes ikke af Personaleforeningen.
Overvej også hvilken mail du vil bruge....arbejdsmailen eller privatmailen?

Du kan vise din billet ved køb i biografen, eller du kan købe din billet online - se guide nedenfor.

Hvis du køber online, skal du først oprette dig hos Big Bio.

På det gavekort du har modtaget, står en kode:

Det er vigtigt, at man IKKE skriver koden på gavekortet i rabatkode feltet -

.....men i stedet skriver gavekortets kode/nummer under den sidste side der hedder "vælg betaling og levering", og dernæst vælger "indløs gavekort/ værdibeviser"...

Her vil du så skulle skrive nummeret ind på gavekortet, og har du mere end et, vil du skulle trykke på "tilføj ekstra voucher", og derefter skrive det næste nummer.

Personaleforeningen ved Holstebro Kommune
Tlf: +45 11111111