Pilates hos Fysioterapien Færchhuset

Tirsdag d. 16. april 2024 kl. 16:00 til tirsdag d. 18. juni 2024 kl. 17:00

Onsdag d. 10. april 2024 kl. 12:00

Fysioterapien Færch Huset, Lille Østergade 5, 7500 Holstebro Fysioterapien Færch Huset
Lille Østergade 5
7500 Holstebro

Pilates hos Fysioterapien Færchhuset

Fysioterapien Færchhuset tilbyder pilates, som kort fortalt er stabilitetstræning med fokus på træning af de indre små stabiliserende muskler omkring specielt rygsøjle, bækken og de store led.

Med denne træningsform bliver du mere kropsbevidst, får bedre holdning, og opnår øget styrke og stabilitet. Smerter og ømhed reduceres i muskler og led, da øvelserne gør stive områder fleksible og samtidigt stabiliserer og kontrollerer områder, der er for bevægelige.

Alle kan være med på deres niveau.

Fysioterapeut Lise Bak Hedegaard vil stå for træningen, som vil foregå fra kl. 16.00 – 17.00 og 10 tirsdage frem

Prisen 500 kr. for medlemmer.

Tilmeldingen er bindende efter tilmeldingsfristen og betalt beløb refunderes derfor ikke.

Praktisk info

Træningen foregår i Fysioterapien Færch Husets lokaler på Lille Østergade 5, 2. sal.

Der er mulighed for omklædning og bad efterfølgende, dog kun en bruser i dame og en i herreomklædning.

Der bruges helt almindeligt træningstøj til træningen

Vi glæder os til at se dig 😊

Mette Christensen
Tlf: +45 00000000