Show med Torben Chris - GALning

Tegltorvet 2
7600 Struer

Show med Torben Chris - GALning

Køb din billet med rabat. Varighed 1 x 75 min.

Pris: medlem kr. 175 / ledsager kr. 175. (normalpris kr. 270

Alle billetter skal købes samlet af et medlem (så kun een bestilling uanset antal billitter) - maks 4 stk. pr. bestilling. Skriv samme navn på alle billetterne.

Der udleveres ikke billet, men ved køb accepterer man at der må ligge en liste ved indgangen med ens navn til afkrysning.

Købet er binden og han ikke annulleres.

Igennem sine 20 år i dansk comedy har Torben Chris bevist, at han hører til blandt toppen af hårdtslående komikere i Danmark, og med det nye oneman-show “GALning” bliver denne placering banket fast med syvtommersøm.

Med showet GALning bliver hele undskyld-kulturen og samfundet, der tager hensyn til følelser, ikke blot spiddet satirisk, det bliver dolket i ansigtet på den mest humoristisk tænkelige måde.
Én ting står i hvert fald fast med dette show – Torben Chris kommer aldrig til at sige undskyld for sine jokes.

Som Torben Chris selv siger det: “Jeg gør jo bare grin med ting, der er til grin, og hvis folk ikke kan lide at være til grin, ja, så må de lade være med at være så dumme at høre på”.

Tlf: +45 11111111
pe.junge@gmail.com