Magtens Korridorer i Folkets hus

Tegltorvet 2
7600 Struer

Magtens Korridorer i Folkets hus

Magtens Korridorer har eksisteret siden midt 1990´erne og fik deres kommercielle gennembrud i 2005 med albummet ”Friværdi”.

Magtens Korridorer har en ligefrem attitude og har for længe siden etableret sig som et vigtigt band på den danske musikscene, hvor de med deres fantastiske og unikke liveoptrædener skaber en kanon stemning.

Få et frirum fra hverdagens trivialiteter og oplev Magtens Korridorer i Folkets Hus. Vær klar til, at det bliver højt, fedt og syng med på diverse hits, når Magtens Korridorer kommer ud over scenekanten med deres musik og ligefremme attitude.

Praktiske oplysninger: 21. november 2024 kl. 18:00

Sted: Restaurant Ved Fjorden, Ved Fjorden 8, 7600 Struer & Folkets Hus.

Deltagerantal:  25 personer.

Der udleveres ikke billet, men arrangøren henviser til bordet, hvor der skal spises.

Pris: medlem 230 kr. / ledsager: 565 kr.

Prisen indeholder: Koncertbillet og ”Pers ben”, salat, grov fritter med dip, dertil enten 1 glas vin, en mellem øl eller en stor sodavand.

Der kan bestilles en medlemsbillet, resten er til ledsagerpris. Tilmeldingen er bindene efter sidste tilmeldingsfrist.

Ved sygdom/forfald må billetten ikke overdrags til andet medlem uden accept fra arrangøren.

Der udleveres ikke billetter, men ved køb accepterer man at der må ligge en liste ved indgangen med ens navn til afkrydsning.

Monika.Esager@holstebro.dk

Monika.Esager@holstebro.dk