James Bond show med Sinne Egg og Patrick Dorgan

7600 Struer

James Bond show med Sinne Egg og Patrick Dorgan

Torsdag. 11. apr. 2024 20.00 i Folkets Hus, Struer

Den forrygende James Bond koncert SHAKEN NOT STIRRED - præsenteres af en af Danmarks bedste jazzsangere, Sinne Eeg. Med sig har hun den sublime sanger, Patrick Dorgan.

Sammen med et band plukket fra absolut øverste hylde fremfører de to vokalister en perlerække af kendte temasange fra de mange og fantastiske James Bond film.

Sinne og Patrick akkompagneres af Josh Nelson (Natalie Cole, Ivan Lins, Kurt Elling) som Sinne mødte under et ophold i Hollywood. Her opdagede hun at de begge har en stor kærlighed for sangene fra Bond filmene.

”Musikken er knapt så orkestreret som originalarrangementerne”, fortæller Sinne Eeg. ”Mange af Bond-sangene er små genistreger og fuldt på højde med de jazzklassikere, jeg normalt synger. Og fordi sangene er så gode, holder de også til at blive fortolket på forskellige måder” fortsætter hun. ”Vi kommer til at tage vores egen approach og spille sangene, som vi ville spille andre jazzstandarder.

Vi starter arrangementet på Restaurant Orient kl. 18.00, hvor vi vil nyde en buffet med en øl, vand eller et glas vin.

Deltagerpris medlemmer: 170kr.

Deltagerpris ikke medlemmer: 425kr.

Tilmeldingsfristen er 1. marts 2024

Der udleveres ikke billet, men ved køb accepterer man at der må ligge en liste ved indgangen med ens navn til afkrysning.

Der kan bestilles een medlemsbillet pr bestilling - resten er til ledsagerpris. Tilmeldingen er binden efter sidste tilmeldingsfrist.

Ved sygdom/forfald må billetten ikke overdrags til andet medlem/person uden accept fra arrangøren.

Susanne.Laila.Christensen@holstebro.dk

Susanne.Laila.Christensen@holstebro.dk