Jens Jakob Tychsen - Bag om Badehotellet

Vembvej 35
7570 Vemb

Jens Jakob Tychsen - Bag om Badehotellet

En aften med Hr. Weyse fra Badehotellet på Nr. Vosborg og en lækker koncertmiddag

Jens Jacob Tychsen, også kendt som Hr. Weyse, tager dig med på en forrygende tur bag kameraet og fortæller dig historien bag den folkekære TV2-serie Badehotellet, der har taget hele Danmark med storm.

I dette eksklusive musikalske foredrag, viser Jens Jacob fotos, film og fraklip.

Han fortæller om sangene, om samarbejdet med de andre skuespillere, dårlige anmeldelser, vind og vejr ved Vesterhavet og meget, meget mere.

Du får naturligvis også et genhør med flere af de skønne gamle sange fra serien, som Jens Jacob Tychsen på magisk vis vil fremføre på allerbedste og mest charmerende Jens Jacob Tychsen/Hr. Weyse-manér,

Til slut er der mulighed for spørgsmål, samt at deltage i “Den Store Badehotels Quiz” og stille spørgsmål eksempelvis om, hvordan sådan en serie egentlig bliver til.

Vi starter aftenen med en dejlig koncertmiddag, som består af små lune retter og lidt sødt kl. 17.30.

Pris:   medlem kr. 190,- / ledsager kr. 470,-

Prisen indeholder: Koncertbillet samt koncertmiddag u/drikkevarer.

Sted: Nørre Vosborg, Vembvej 35, 7570 Vemb.

Der kan bestilles en medlemsbillet, resten er til ledsagerpris. Tilmeldingen er bindene efter sidste tilmeldingsfrist.

Ved sygdom/forfald må billetten ikke overdrags til andet medlem uden accept fra arrangøren.

Monika.esager@holstebro.dk

Monika.esager@holstebro.dk