Malte Ebert - Gennemsnitsdansker

7500 holstebro

Malte Ebert - Gennemsnitsdansker

Gennemsnitsdansker

Malte Ebert klar med et nyt show ”Gennemsnitsdansker” i Musikteateret.

Så er der mulighed for at se det nye Show med Malte Ebert,

Glæd jer, han blander endnu engang sine talenter indenfor skuespil, musik og gode historier – og denne gang er det os alle sammen der kommer under luppen….

Men hvorfor er det lige Gennemsnitsdanskeren, der skal under luppen? ”Udover den massive kærlighed jeg fik med på touren sidste år, så fik jeg også hug af kultureliten for om jeg ville være seriøs musiker, der blev spillet i radioen eller en gøgler, der stod på de skrå brædder, men jeg føler mig faktisk enormt privilegeret over at være et sted, hvor jeg både kan give publikum noget at grine af og blive rørt over.

Malte lover at det bliver et nyt show der bliver lidt sjovere, lidt vildere og fyldt med overraskelser.”

Varighed: 75 min. uden pause

Vi starter arrangementet på restaurant SPRØD kl. 19:00, hvor vi vil nyde en buffet med Pizza, pasta, mini burgere og salat, med en vand, øl eller et glas vin.

Pris medlemmer: 210 kr.

Pris Ledsager: 525 kr.

Der kan bestilles een medlemsbillet pr bestilling - resten er til ledsagerpris. Tilmeldingen er binden efter sidste tilmeldingsfrist.

Ved sygdom/forfald må billetten ikke overdrags til andet medlem/person uden accept fra arrangøren.

susanne.laila.christensen@holstebro.dk

susanne.laila.christensen@holstebro.dk