Chokoladekursus i Ulfborg

Tingvej 5
6990 Ulfborg

Chokoladekursus i Ulfborg

Kom på Fyldte chokolader-kursus med Juliane Dixen, tidligere deltager i Den Store Bagedyst.

OBS KORT TILMELDINGSFRIST......

Er du også helt vild med himmelske mundfulde i perfekte kombination af chokolade og lækker fyld?

Kunne du også godt tænke dig at mærke den fantastiske følelse, det er, når alle chokoladerne falder ud af formen?

Kurset tilbyder tips og tricks til, hvordan du kommer godt i mål med dine fyldte chokolader, samt tempereringsteknik af hvid-, mælke- eller mørk chokolade og min. 5 slags nemt og lækkert fyld at vælge mellem.

Du får mulighed for at få 21 stykker chokolade med hjem, hvis de alle kommer ud af formen, samt en kasse til hjemtransport.

Du får mulighed for at købe et skydetermometer og en chokoladeform til et godt tilbud fra Kop & Kande. Hvis du er interesser i dette, må du meget gerne sende en mail.

Dato: 29. november fra kl. 16:00 til 19:00 – Spisning efter kurset

Sted: Tinghuset i Ulfborg

Varighed: 3 timer chokoladekursus og efterfølgende spisning Tapas fra Vedersø Vildt & vand

Pris: 275 for medlemmer

Deltagerantal:  10 personer.

Prisen indeholder: Chokoladekursus, chokolade & fyld til 21 stykker fyldte chokolader, kasse til hjemtransport, tapas fra Vedersø Vildt inkl. en vand.

Tilmeldingsfrist: 19. november kl. 17:00 Herefter er tilmeldingen bindende.

Ved syggdom/forfald må billetten ikke overdrags til andet medlem uden accept fra arrangøren.

Monika.esager@holstebro.dk

Monika.esager@holstebro.dk