Rasmus Tantholdt - Fortællinger fra Verdens Brændpunkter.

Tirsdag d. 26. marts 2024 kl. 17:00 til 21:00

Mandag d. 27. november 2023 kl. 12:00

MCH, Østergade 37, 7400 Herning MCH
Østergade 37
7400 Herning

Rasmus Tantholdt - Fortællinger fra Verdens Brændpunkter.

Kan det være mere aktuelt?

Kom med til foredrag med Rasmus Tantholdt - Fortællinger fra Verdens Brændpunkter 26. marts 2024 i Herning Kongrescenter.

Rasmus Tantholdt har siden 2003 været international korrespondent i diverse konflikt-, krigs- og katastrofeområde. Han var den eneste skandinaviske journalist der rapporterede fra Kiev i de kritiske uger under russernes invasion af Ukraine.

Han har dækket krigene i Irak, Afghanistan, Syrien og det arabiske forår.

Hør ham fortælle om livet bag kameraet, om de etiske og moralske dilemmaer han tit står overfor, om de alvorlige historier, men også de mange pudsige episoder.

Selv føler Rasmus, at han har oplevet, hvad andre oplever på tre-fire liv. Foredraget med Rasmus er inspirerende og oplysende og altid brand aktuelt. Formidlet med stor hjertevarme, empati og med plads til humor, til trods for de barske emner, der bliver taget op.

Vi starter i teaterkælderen kl. 17.00 med en lækker tapas-tallerken med smagfulde tapas af fisk, kød, grønt, ost og sødt - alle inspireret af årstidens råvarer. Dertil 1 glas vin/øl/sodavand

Foredraget starter kl. 19.00.

Pris medlemmer: kr. 240.- / Pris ledsager: kr. 590

Der kan bestilles een medlemsbillet pr bestilling - resten er til ledsagerpris. Tilmeldingen er binden efter sidste tilmeldingsfrist.

Ved sygdom/forfald må billetten ikke overdrags til andet medlem/person uden accept fra arrangøren.

elisabeth.bruun@holstebro.dk

elisabeth.bruun@holstebro.dk