Julemarked 2023

Valgmenighedskirken, Skolegade 29, 7500 Holstebro Valgmenighedskirken
Skolegade 29

Julemarked 2023

Julen nærmer sig med hastige skridt. Vil du gerne have inspiration til Julen 2023? Måske supplere beholdningen af julepynt? Måske lade dig inspirere til kreative sysler? Måske købe julegaver?

Så tilmeld dig personaleforeningens juletur, der foregår søndag d. 26. november 2023.

I år starter vi på Vitskøl Klosters julemarked. Her kan du forvente, at der vil være salg af alt, hvad julehjertet kan begære - håndlavet julepynt, smykker, malerier, filt, strik, pileflet, glaskunst og keramik samt julegodter, røgvarer, vin, chokolade og økologiske frugt og grønt. Desuden vil der være julepynt til terrassen, pyntegrønt og dekorationer. Der vil være 60 udstillere fordelt i det smukke gamle kloster.
I anledning af julemarkedet vil porten til Munkekælderen været åbnet. Samtidig bliver der mulighed for at kigge nærmere på de mange smukke gamle rum på munkeklostret og se alle de fine lokaler.

Se evt. mere her:  Julemarked Vitskøl Kloster 2023 (vitskol-kloster.dk)

Herefter kører vi til Huset i Ålborg i det gamle hyggelige kulturhus på Hasserisgade 10.

Her er salgsboderne fyldt med kreative design-, kunst- og hobbyeffekter - så kom og køb din første helt unikke julegave hos en af de 33 kunsthåndværkere og hobbykunstnere, som du finder under telte i HUSETS Gårdhave, inden døre i HUSETS Galleri samt i HUSETS koncertsal. Se evt. mere her: Julemarked | Huset

Program:

Kl.   8.00: Afgang med bus fra Valgmeninghedskirken, Skolegade, Holstebro. Der serveres kaffe og rundstykke på turen mod Vitskøl Kloster

Kl. 10.00: Ankomst til Vitskøl Kloster hvor du på egen hånd ser på julemarkedet.

Kl. 12.30: Afgang fra Vitskøl Kloster. Der serveres en sandwich og en vand under turen mod Ålborg

Kl. 13.30: Ankomst til Huset i Hasserisgade, hvor du på egen hånd ser på julemarkedet.

KL. 16.00: Afgang mod Holstebro. Der serveres kaffe og lidt sødt på turen

Kl. 18.00: Ca. ankomst til Holstebro.

Prisen er incl.: Buskørsel, kaffe og rundstykke, entre til Vitskøl Kloster, en sandwich og en vand, kaffe og lidt sødt.

Pris pr. medlem: 200,-

Pris pr. ledsager: 470,-

Der kan bestilles 1 medlemsbillet pr. bestilling. Resten er til ledsagerpris.

Tilmeldingsfrist: 17.11.23 kl. 8.00. Herefter er tilmeldingen bindende.

Pladsen kan ikke overdrages til en anden uden forudgående aftale med arrangør.

Kunstudvalget - Gitte og Helle

gitte.hebsgaard@hotmail.com / hg@uuvnj.dk