Keramik kursus fre. 27.10.23 kl. 15-21 ved Vesterhavskunst i Skive. Samkørsel er muligt.

Fredag d. 27. oktober 2023 kl. 15:00 til 21:00

Torsdag d. 12. oktober 2023 kl. 16:00

Vesterhavskunst, Allegade 34, 7800 Skive Vesterhavskunst
Allegade 34
7800 Skive

Keramik kursus ved Vestehavskunst i Skive fredag den 27.10.23 kl 15-21

Keramik- og dreje kursus ved Vesterhavskunst i Skive
fredag den 27.10.23 kl 15-21

Kunstudvalget har fået unik mulighed for at gentage succesen og invitere til et nyt keramik kursus.
Det foregår hos Vestehavskunst i Skive. Kurset består af både dreje- og håndformning af ler, glasering, brænding og er inkl. 1 kg ler per deltager. Ler derudover betales med mobilpay på stedet.
Vestehavskunst stiller alle remedier til rådighed. Forskellige slags ler, drejeskiver, forme, redskaber og et hav af farver til glasering/begitning. Ligesom de tager sig af afdrejning og brænding.

Du vil helt sikkert opleve fornøjelsen ved at skabe noget, selvom du ingen erfaring har med ler. Vi lover det bliver hyggeligt og sjovt, og du risikerer at blive bidt af det!

I deltagerprisen indgår undervisning, brænding og glasering samt 1 kg ler, ekstra ler kan købes på kurset.
Der er fuld forplejning med kaffe/te/kakao/vand, chokolade og en sandwich pr deltager inkl i prisen.

Tidspunkt for glasering (2-3 timer) aftales på kurset.

Transport: Du kan kontakte arrangør af kurset ift evt samkørsel:

medlemspris: 490,-
sidste tilmelding er 12.10.23