Fyraftensomvisning i Kirsten Christensen udstillingen

Fyraftensomvisning i Kirsten Christensen udstillingen

Fyraftens omvisning i særudstilling på Holstebro kunstmuseum 10.10.23 kl 16.15

Fyraftensomvisning Holstebro Kunstmuseum den 10.10.2023 kl 16.15

Hvor vi får en fin omvisning i Kirsten Christensens spændende retrospektive særudstilling.
                          "Drømmen rider forbi-det haster"

Kirsten er en kvindelig kunstner, der selv nu som 80 årig er aktivt udøvende kunstner. I udstillingen indgår et udvalg af kunstnerens mest betydningsfulde værker, fra både offentlige og private samlinger.
Med samt en række nyproduktioner, der viser hendes nuværende kunstneriske ståsted.

Kirsten har fået fornyet opmærksomhed og fremstår som en meget markant dansk kunstner på den aktuelle kunstscene. Her på Holstebro Kunstmuseum ses keramiske værker, akvareller, oliekridttegninger og bemalede fotografiske selvportrætter.

Hun er en virkelig interessant kunstner, og at se et flot udvalg af værker fra hendes kunstneriske virke gennem mange år, er en oplevelse værd.

Efter omvisningen følges vi ad hen til restaurant Silvio i Sønderlandsgade, hvor vi spiser dejlig aftensmad sammen, med 1 almindelig genstand til.

medlemspris: 150
ikke medlem pris: 285