Matador - The Musical

Den røde plads
7500 holstebro

Matador - The Musical

NB  NB : hvis du står på ventelisten vil du ikke blive tilbudt en billet - køb derfor selv en billet direkte på Musikteatret.

Søndag 21/4 2024 kan du komme med Personaleforeningen i Musikteatret og se musicalen MATADOR.

Det vi kender – og alt det nye
MATADOR bliver en festlig, varm og medrivende musikalsk fortælling om to konkurrerende familier, hvis skæbner med tiden væves tæt sammen. Et både storslået og nostalgisk drama om ambition, tradition og fornyelse, men også om mod, kærlighed og identitet. Musicalen bliver både et gensyn med alt det, vi kender – persongalleriet, de udødelige replikker og selve historien – og et møde med en række nye scener, situationer og dialogudvekslinger, som er skabt til den nye musical.

Handlingen (hvis nogen skulle have glemt den)
Da Mads Skjern første gang kommer til Korsbæk, får han afslag på et lån fra Hans Christian Varnæs. Det bliver starten på en dramatisk rejse, hvor Mads Skjerns gradvist ændrer identitet fra ydmyg tilflytter til Korsbæks mest magtfulde mand – det naturlige overhoved for et respekteret familiedynasti, og tilmed direktør og ejer af byens største virksomhed. En succesfuld rejse, men bestemt ikke uden omkostninger for Mads Skjern og hans familie.

Pris: medlem / ledsager: kr. 469 / kr. 938. Der kan bestilles een medlemsbillet og maks een ledsagerbillet.

Ved sygdom/forfald må billetten ikke overdrags til andet medlem/person uden accept fra arrangøren.

Prisen er inkl. billet, en lækker buffet i restauranten, drikkevarer ad libitum og NEM BAR i pausen. Obs: der ikke kan reserveres pladser sammen i restauranten, så kom i god tid, hvis du vil sikre dig plads ved siden af dem, du følges med.

Til musicalen kan du skrive hvem du gerne vil sidde sammen med.

Tilmeldingen er binden efter sidste tilmeldingsfrist.

camillamathiasen@hotmail.com

camillamathiasen@hotmail.com