Flet dyrefigurer og juleflet af papir med kunsthåndværker: Rie Takeuchi Rolighed

Onsdag d. 1. november 2023 kl. 16:15 til 19:00

Tirsdag d. 24. oktober 2023 kl. 12:00

Sønderparken bestyrelseslokale, Sønderparken 28 i kælderen, 7500 Holstebro Sønderparken bestyrelseslokale
Sønderparken 28 i kælderen
7500 Holstebro

Flet dyrefigurer af papir 1.11.2023 kl 16.15 med Kunsthåndværker Rie Takeuchi Rolighed

Flet dyrefigurer i papir med kunsthåndværker Rie Takeuchi Rolighed.
Onsdag den 1. november kl 16.15-19.00

Du lærer at flette smukt juleflet og flettet pynt der kan hænge fremme året rundt. du er måske stødt på Rie på kunsthåndværker markeder rundt i landet, hvor hun sælger sine vidunderlige fletdyr.
Hun er at finde på jule kunsthåndværks markeder, som f.eks. i Ridehuset i Aarhus hvert år.

Rie er en meget alsidig kunsthåndværker, med mange års erfaring. Hun udstiller også værker på f.eks. Janus bygningen, Museum i Tirstrup hvor hun i sommer havde værker med på udstillingen "PAPIR"

Vi er meget glade for at kunne præsentere en workshop med en så dygtig kunsthåndværker. Og håber mange har lyst at være med.

Vi byder på snacks, kaffe og te.

Medbring gerne selv: god lille papirsaks, skæreplade og og hobbykniv, metal lineal, blyant og viskelæder. Hvis du har det!

Pris medlem: 185,-
Pris ikke medlem: 370,-