Smykkekursus med Stine P

Døesvej 54B

Smykkekursus med Stine P

Smykkekursus

Kunstudvalget præsenterer et 12 timers SMYKKE KURSUS fordelt på 2 dage med kunsthåndværker Stine P. Vi har tidligere med stor succes afholdt smykkekursus med Stine P.

Se mere på https://www.stinep.dk/

Du får med dette kursus god tid til at få en fornemmelse for faget og få lavet nogle skønne ting.

Kurset starter med et par faste startopgaver (et vedhæng i plade og en sølvring, der skal loddes), hvormed man kommer igennem de basale teknikker som at save, lodde, file, pudse og lave forskellige overflader. Derefter arbejder man ud fra egne idéer, hvor Stine P. viser teknikker efter behov.

Stine P. medbringer alle nødvendige materialer og der afregnes efter forbrug med hver enkelt kursist, så påregn ekstra udgift til materialer.

Kurset foregår i tidsrummet fredag d. 18. november kl. 16,00 - 21,00 og lørdag d. 19. november kl. 9,00 - 16,00.

Kurset finder begge dage sted i lokaler på UU Nordvestjylland, Campus Sct. Jørgen, Døesvej 54b, 7500 Holstebro. Der er parkering ved indgangen (kør ind ved gymnasiet mod Døesvejens Fritidscenter eller parker på p-pladsen ved Døesvej - skiltet med "Campus Sct. Jørgen"

Prisen for kurset er kun kr. 460,- for begge dage – inkl. aftensmad og drikke fredag, samt frokost og drikke lørdag.

Sidste tilmeldingsfrist: Onsdag d.12/10-2022 kl. 12,00. Efter dette tidspunkt er tilmelding bindende.

Deltager antal: 12

Der kan max tilmeldes et medlem pr. bestilling.

Kontakt: Heidi Ebsen - heidi.ebsen2@holstebro.dk

Kunstudvalget