Juletur 26.11.22 Til Trapholt kunsthåndværk marked og besøg i Den Gl. By i Århus

Lørdag d. 26. november 2022 kl. 08:45 til 19:30

Fredag d. 18. november 2022 kl. 15:00

Trapholt Kunstmuseum, Æblehaven 23, 6000 Kolding Trapholt Kunstmuseum
Æblehaven 23
6000 Kolding

Julens flotte kunsthåndværk marked på Trapholt Kolding og besøg i Den Gl. By i Århus

26.11.2022
Kom med på en vidunderlig Juletur til kunsthåndværk julemarked på Kunstmuseum Trapholt.
Vi spiser dejlig frokost på Thors Mølle i Marselisborg, inden vi lander i Den GL. By i Århus.
Vi slutter af med middag på Aalekroen i Svejbæk.

En skøn optakt til december måneds juletid begynder kl 08.45 ved Valgmeningheds kirkens P.plads, hvor vi stiger på bussen. Vi får kaffe/te, smurt rundstykke med ost og en snegl på vej til Kolding, som er første stop på turen. Alle får udleveret Kunstudvalgets mulepose med en flaske vand til turen.

Vi satser på en vidunderlig Juletur, en tur hvor vi ser (og måske køber) kunsthåndværk af høj kvalitet, på Kunstmuseum Trapholt nær Kolding.

Bagefter kører vi til lækre Thors Mølle i Marselisborg området, hvor vi spiser dejlig let frokost.

I Den Gl. By i Århus er der frit slag til at gå rundt og snuse, opleve og mindes.

Vi slutter med en god middag på Aalekroen i Svejbæk, inden vi kører tilbage til Holstebro hvor vi lander kl ca. 19.30

Medlemspris: 475,-
Ikke medlem: 1180,-