Gratis koncert med Naturally 7 fra USA

Den røde plads
7500 holstebro

Gratis koncert med Naturally 7 fra USA

De mange uafhentede billetter kan afhentes en time før koncerten i Musikteatrets billetsalg. Du skal oplyse navn og antal billetter ved afhentning.

Udlevering af billetter:
mandag d 9/5 i forhallen til Rådhuset/Biblioteket i Holstebro kl 11:30-12:30 og igen kl 17:30-18:00.

Kom til koncert i Holstebro d. 11. maj kl. 20 og inviter familie eller venner med.

Naturally 7 er alle oprindeligt fra Harlem i New York, og de betegnes ikke uden grund, som et af de allerbedste a cappella bands i verden.

Alle 7 medlemmer mestrer et instrument – kun ved hjælp af mundens lyde forstås. Der er således en der spiller trommer, en der spiller guitar, en der spiller trompet, en der spiller bas – alt sammen med munden, og netop det gør dem unikke.

Det får dem til at fremstå som et “rigtigt” band. Man tror det næppe når man hører deres melodier, men alt er altså fremført med munden – der ER ingen instrumenter.

Deres vokale koreografi er så perfekt sammenvævet, at de nærmest tvang den musikalske maestro, Quincy Jones, til at erklære dem for ”den bedste a cappella-gruppe i verden!”.

Deres optræden er kendt i en række uforglemmelige forestillinger som ”The World’s Best” Tv-show, der havde premiere på CBS umiddelbart efter Super Bowl LIII. Naturally 7 lå desuden i toppen blandt verdens ”Best Group” og cementerede deres entydige status blandt verdens musikalske elite.

Dette var kun prikken over i’et for den stadig livlige 20-årig karriere, der inkluderer tre verdensture – næsten 500 shows – med den uforlignelige Michael Bublé, det globale fænomen Coldplay – inklusiv et udsolgt show i Barclays Center samt rampelyset i et par Cheerios-reklamer.

For medlemmerne af Naturally 7, “Ricky” Lee Ricardo Cort, Rod Eldridge, Kelvin “Kelz” Mitchell, Sean Simmonds, Dwight Stewart, Roger Thomas og Warren Thomas, er det et privilegium at gøre det, de elsker, og bringe glæde til deres fans hjerter hver dag.

Pris: gratis og maks 4 billetter pr. medlem efter "først-til-mølle"......
Skriv blot bestillerens navn på alle billetter - så er det hurtigere at se hvem der hører sammen.

Udlevering af billetter meddeles senere via mail.