Oplevelsestur for de små og deres forældre eller bedsteforældre

Stationsvej 19
7500 holstebro

Oplevelsestur for de små og deres forældre eller bedsteforældre

Tag børn eller børnebørn med på en oplevelsestur med tog, bus, sjov og leg i Tante Andantes hus i Lemvig.

Turen henvender sig til børn i alderen 1-6 år og deres forældre eller bedsteforældre.
Vi tager toget fra Holstebro station kl. 8.37 mod Vemb station. Der skifter vi til VLTJ – og kører mod Lemvig. Fra Lemvig station er der en lille gåtur på ca. 10 min ned til Tante Andantes hus. Kl. ca. 10.00 vil tante lave sjov og musik i ca. 45 minutter, og bagefter er der fri leg i hele huset både inde og ude.

Hjertelig velkommen til Tante Andantes Hus, Lemvig.

Et skægt og rart sted for børn i følge med voksne.
Bliv udfordret til at bruge fantasien, lege, synge, danse, male, opfinde eller fortælle historier.

Du kan klæde dig ud, blive sminket, klistre, spille dukketeater, prøve grævlingehulen eller Pippis hest, sidde på Askefis toilet, spille på instrumenter i Kvinkelinkehaven, hamre og banke i Skipper Skræks Skur eller sejle en tur med skibet Andrea

Huset er handicapvenligt, og vi har en hyggelig cafe og en lille butik der begge er åbne når huset er åbent..

Der bliver serveret saftevand til børnene og kaffe/the til de voksne samt bolle med ost eller marmelade til alle. Man må også gerne medbringe mad og drikke selv. Efter masser af sjov og leg tager vi bussen hjem fra Lemvig kl. 13.30 med ankomst til Holstebro station kl. 14.12.

Pris medlemmer kr.120

Pris ikke medlemmer kr. 240

Børn gratis. Max to børn pr medlem.

Bindende tilmelding 1. juni 2022.

Elisabeth.Bruun@holstebro.dk

Elisabeth.Bruun@holstebro.dk