Nyt medlemskab Personaleforeningen v. Holstebro Kommune

Kirkestræde 11

Nyt medlemskab Personaleforeningen v. Holstebro Kommune

Som medlem kan optages:

• Alle fastansatte ved Holstebro Kommune.
  • Alle fastansatte ved Holstebro Kommune samt tidligere ansatte, som er gået på pension/efterløn direkte fra deres ansættelse ved Holstebro Kommune.
  • Alle fastansatte ved selvejende institutioner og puljeinstitutioner med hvem Holstebro Kommune har indgået driftsoverenskomst.
Timelønnede, vikarer og praktikanter kan IKKE blive medlem af Personaleforenigen.

Medlemskabet koster kun 20 kr. om måneden og trækkes direkte via lønafregning.

Din indmeldelse gælder fra den dag, du har meldt dig ind. Indtil du modtager medlemskortet, kan du bruge din lønseddel, hvor man kan se, at du indbetaler til Personaleforeningen.

Det er meget vigtigt, at du tjekker din lønseddel, om du bliver trukket.

Medlemskab giver mulighed for deltagelse i foreningens arrangementer og i visse arrangementer også for ledsagere og børn.

Opsigelse:
Opsigelse af medlemskab skal være skriftlig og afleveres til hovedbestyrelsen senest d. 1. i den måned, man ønsker at udtræde. Opsigelsen vil træde i kraft fra efterfølgende måned.

Fratrædelse:
Ved fratrædelse ophører medlemskabet automatisk og evt. forudindbetalt kontingent vil ikke blive tilbagebetalt ved fratrædelsen.

Ved overgang til pension eller efterløn kan medlemskabet opretholdes, såfremt der er indsendt ny indmeldelse senest seks måneder efter fratrædelsen.

Nyhedsbrev:
Tilmeld dig nyhedsbrevet på http://personaleforeningenholstebro.dk/nyhedsmail/, så får du besked om nye arrangementer, rabataftaler og meget andet direkte i din indbakke.”

Yderligere oplysninger vedr. medlemsskabet finder du på Personaleforenings hjemmeside: Medlemskab

Personaleforeningen ved Holstebro Kommune
Tlf: +45 20697545