NYE efterlønnere og nye pensionister 2022 - indmeldelse

7500 Holstebro

NYE efterlønnere og nye pensionister 2022 - indmeldelse

Arrangementsbeskrivelse

For NYE efterlønnere og pensionister:

Vær opmærksom på, at dit medlemskab af Personaleforeningen automatisk ophører, når du går på efterløn eller pension.

Ønsker du at bibeholde dit medlemskab, skal du tilmelde dig her på siden senest seks måneder efter fratrædelsen.

Et årskontingent udgør kr. 240,00.

Når du tilmelder dig "Foreløbig indmeldelse", vil vi undersøge, om det er maks 6 måneder siden, du er overgået til efterløn eller pension. Derefter får du tilsendt et betalingslink på den opgivne mail.

VIGTIGT! Dit medlemskab er først gældende fra din indbetaling.

Husk efterfølgende at forny dit medlemskab hvert år inden 1. marts ved at indbetale kontingent via NemTilmeld, hvis du ønsker fortsat at være medlem. Det er ikke muligt at genindmelde sig på et senere tidspunkt.

Fremover skal du vise gyldig kvittering fra NemTilmeld for din indbetaling af medlemskontingentet. Du kan enten printe eller vise den på din telefon.

Du kan også fremvise dit digitale medlemskort på din mobil i App´en eConnect - se vejledningen på hjemmesiden: https://personaleforeningenholstebro.dk/Files/Images/personaleforening/Vejledning-eConnect.pdf

Yderligere oplysninger vedr. medlemsskabet finder du på Personaleforenings hjemmeside: Medlemsskab

Kontaktinformation til arrangør

Personaleforeningen ved Holstebro Kommune