Tur til Deep Forrest Artland. Med omvisning i en fantastisk skov med skulpturer. Aflyst

Lørdag d. 30. april 2022 kl. 08:30 til 14:15

Onsdag d. 20. april 2022 kl. 15:00

Skovsnogen/Deep forrest artland., Døvlingvej, 6933 Kibæk Skovsnogen/Deep forrest artland.
Døvlingvej
6933 Kibæk

Kunst tur til Deep Forrest Artland, med omvisning d. 30.04.22

Skovsnogen - Deep Forrest Artland kunst tur den 30. april 2022

Vi mødes ved Valgmenighedskirken og bussen kører præcis kl 08.30
Turen er inkl. bus, omvisning, sandwich og en genstand.
pris medlem: 150,-
ledsager :      300,-

Stedet er et 25 hektar stort udstillingssted, under åben himmel i en vestjysk skov. Stedet ligger 25 km syd for Herning, og er helt enestående i Danmark.
"I skoven er kunsten og kunstnerne lige så meget gæst i naturen, som du er publikum"
"Der er ingen regler for, hvordan man skal opleve kunsten, og værkerne må udfolde sig på skovens præmisser."
                                                         - visit Herning.

Vi får en grundig intro, med fortællingen om stedets spæde start og tilblivelse.
Derefter vandrer vi rundt til udvalgte værker, som omviseren vil fortælle nærmere om. Vi vil høre om kunstnerne og hvilke tanker der ligger bag værkerne. Der er gode stier, kun lidt bakket terræn. Kom med på en herlig gåtur i en skov fuld af kunst.

Efter omvisningen, spiser vi sandwich i "Det Gotisk Skur", og så er der tid på egen hånd indtil bussen kører 13.10 (alt efter vejret)

Der er muldtoilet ved den p.plads hvor bussen holder.
Husk tøj efter vejret...