Hockey og Håndmadder

Holingknuden 1
7400 Herning

Hockey og Håndmadder

Du har nu igen muligheden for at spille ishockey. Vi er naturligvis iklædt fuldt udstyr og du kommer til at prøve hvor vanvittigt morsomt - og måske lidt svært - det er at spille ishockey. Der er garanti for mål, spænding og masser af grineflip når vi alle kommer på glat is. Manglende erfaring med skøjteløb er ikke et problem – nærmest en fordel!

Vi mødes i Kvik Hockey Arena 45 minutter før tiden på udlejningen starter, til omklædning og instruktion. Der er dygtige hjælpere, som rådgiver før, under og efter kampen. Til kampen vil der ligeledes være påsat dommer og hjælpere. Du er ganske enkelt garanteret en helt unik og uforglemmelig oplevelse!

Bagefter kører vi til Roxy Malt i Holstebro, og får et par håndmadder og lidt til ganen. Smørrebrød og en øl/vand/vin er med i prisen.

Medbring enten joggingtøj, skiundertøj eller lignende, samt sæbe og håndklæde.

Pris 220 kr. Arrangementet er kun for medlemmer.

Fredag den 1. marts. Kl. 17.00 i Kvik Hockey Arena – kampen spilles 17.45-18.45. Ca. kl. 20.00 spiser vi på Roxy Malt i Holstebro.

Herning Blue Fox - Kvik Hockey Arena - Roxy Malt Holstebro.
*Vi vil forsøge at arrangere samkørsel – afvent mail*.

Ønskes der yderligere oplysninger kontakets:
Idrætsudvalget / Mette C & David Staal
davi1496@shls.dk