15. marts 2019: Alex Vargas med spisning på Værftet

7600 Struer

15. marts 2019: Alex Vargas med spisning på Værftet

Arrangementsbeskrivelse

Koncert med Alex Vargas i Folkets Hus samt spisning på Værftet.

Med 15.000 solgte billetter, blev Alex Vargas' udsolgte og landsdækkende oktober-tour i 2016, en milepæl i fortællingen om et nyt dansk navn, på vej mod sit helt store gennembrud.

Samme år blev Vargas hædret med prisen som Årets Danske Solist ved DMA, mens gennembrudet for alvor blev en realitet i 2017 med sange som "Higher Love", "7 Sins" og "Inclosure" fra sangerens længeventede debutalbum - Cohere.

På blot to år er Alex Vargas gået fra at spille udsolgte koncerter på små Københavnske spillesteder, til at fylde skovbunden på Smukfest med 20.000 festivalgængere og Royal Arena med sin himmelstræbende vokal og gennemslagskraftige noise-soul.

Før koncerten spiser vi buffet på Værftet med udsigt over havnen blot 10 min. gåtur fra Folkets Hus.
Buffeten består af en slags kød og en slags fisk, to slags kartofler, tre slags salater og hjemmebagt brød.

Man kan f.eks. parkere ved Folkets Hus eller Kvickly og så gå til restauranten.
Vi mødes ved restauranten kl. 18 og koncerten begynder kl. 20.00.
Billetterne udleveres under spisningen.

Pris:
medlemmer kr. 275,-
ledsager      kr. 550,-

OBS: det er en stå-koncert

Prisen inkluderer: spisning på Værftet inkl. en “drink” samt billet til Alex Vargas.

Bindende tilmelding 1. januar 2019.